Friday, September 28, 2012

KINI KEMBALI


BISMILLAH...

hemm lama x menjenguk surat2 dalam peti ni..ntah la semenjak dua menjak ni mmg xde mood lgsung nk menulis surat n masukkn dlm peti ni..hehe...

kadang2 sibuk dan buat2 sibuk..hehe

Alhamdulillah sekarang sudah tiba masa yg agak free untuk aku..semua assignment sudah siap,tggl nk hntr ja..ada la satu dua assignment yg masih lg tggl dlm 15% lagi..harap semuanya dapat disiapkan..

Insya Allah minggu hadapan akan ada amali elektrik dan elektronik untuk aku..harap semuanya berjalan dgn lancar..minggu depan juga adalah minggu terakhir utk submit semua assignment..minggu depan jugak aku kena hantar video untuk satu pertandingan tu...harap2 membawa kejayaan..amin

diri sendiri?
alhamdulillah sedang menyibukkan diri dengan mengutip seberapa banyak ilmu dan pengalaman yg boleh aku timba..harap semuanya dipermudahkan..amin

cinta?aku sangat2 bahagia apabila melihat rakan-rakan aku bahagia dengan cinta mereka...hanya satu pesanku..CINTA ITU SUCI,JANGAN KOTORKAN KESUCIAN ITU HANYA KERANA NAFSU KITA....mantapkan IMAN dan ILMU dalam diri sendiri dahulu,sebelum hendak menjadi bakal IMAM kepada MAKMUMMU~
:)

No comments:

Post a Comment