Thursday, December 17, 2015

SK Pos Legap 2015

Alhamdulillah...tirai 2015 hampir berlabuh...terlalu banyak kisah,peristiwa yg berlaku sepanjang tahun ini..

yang pastinya,banyak yg manis dan menggembirakan pada tahun ini...sebagai seorang guru baru,sudah tentu ia menggembirakan aku dan memberi semangat utk lakukan yang lebih baik pada tahun yg akan datang..hehe

banyak kejayaan pada tahun ini, tapi antara semua,pasti yg paling manis apabila kami berjaya mnjadi johan kebangsaan pertandingan nasyid skmoa 2015 serta keputusan upsr 2015 yg boleh dikatakan sangat memberansangkan lah...sejarah tercipta pabila seorang murid berjaya mendapat semua A dlm upsr..murid pertama yg mmperoleh 5A sejak sekolah ini ditubuhkan klu xsilap aku..huhu

ni ada link video dari youtube yg disediakan oleh pegawai JPN negeri Perak TENGOK DISINI

PELANCARAN MINGGU BAHASA MELAYU PERINGKAT SEKOLAH (program pertama aku..huauahuahua)

Lawatan dari JPN dan beberapa PPD di negeri Perak ni

Friday, December 11, 2015

bulan Disember, musim kenduri kahwin :)

bismillahhirahmannirrahim....

fuhhh cuti sekolah kali ni banyak sungguh jemputan kenduri kahwin...saudara mara,kawan tadika,kawan sekolah,kawan di ipg dulu,kawan sekerja, n macam2 jenis kawan lg laa..hahaha

tu blom campur lagi anak jiran,anak bff mak,saudara bff abah,adik abg ipar laa...fuhhh mmg byk..hahaha..tu xmasuk lg kenduri kesyukuran,kenduri tahlil,kenduri masuk jawi a.k.a berkhatan/bersunat n segala kenduri yg lain lg..hahaha...byk wooo

xterkejor chorrr...haha...btw,aku tumpang bahagia bila tgk kawan2 aku bahagia...serius,syok tgk gambar kahwin mekome semua....Allah dh memberi "pelangi yg indah" pada kalian...hehe

moga suatu hari nanti aku dpt jugak merasa dan melihat "keindahan pelangi" itu..hehe




Thursday, December 3, 2015

Rumah sewa murah di seri iskandar,Perak

Bismillahhirrahmannirrahim.......

assalamualaikum semua...disini aku nak iklankan rumah sewa murah di seri iskandar,Perak...rumah ni terletak di Taman Iskandar Perdana..senang cakap,taman yg dekat pasaraya Billion tu...


bila dah rumah ni dekat dgn billion,maka sudah tentu lah segala kemudahan adalah berdekatan dengan rumah ni....kau cakap nak ape,kfc?mcd?tesco?kedai rm2?kedai kain?kedai komputer?cc?kedai mamak 24jam?semua dekat.......


rumah ni jugak brdekatan dgn uitm seri iskandar,utp,kolej profesional mara,smka sultan azlan shah,kolej vokasional mara n byk lagi laa kolej2 atau tmpt belajar yg ada di seri iskandar ni..

yg menariknya,rumah ni fully furnished...lengkap serba serbi..ada 3 bilik tidur n 2 tandas(1utk mandi,1 jamban..hehe)..kau hanya perlu cuci kaki jaa..haha..kau xyah kalut nk bli kelengkapan itu,kelengkapan ini..haha..peti ais,mesin basuh,tv,katil utk 7 org,almari pakaian,rak kasut,rak pinggan mangkuk,dapur,tong gas,peralatan memasak,sofa,meja makan n macam2 lagi laa...

harga sewa berapa?haaa aku bgi murah2 jaa sbb aku pun pernah jadi student gak..so tau laa keperitan hidup seorg student..hehe..kalau berminat boleh wasap kt no ni 013-4267394..cikgu safuan