Saturday, September 29, 2012

kurindukan kasihmu kekanda~

Bismillah...

Tiap kali aku duduk sendirian,pasti aku akan teringat Allahyarham abangku.Abang Alang.Satu-satunya abang yang terbaik bagi aku.Orang yang dulu suka memberikan senyuman,suka ketawa dan selalu mengajar aku.Terutamanya Bahasa Inggeris.Ya tiap kali aku belajar bahasa Inggeris,pasti akan teringat tiap kali dia mengajar aku.Tegas tetapi lembut.

Warkah itu mmasihku simpan sebagai pembakar semangat.Memang titis air mata akan mengalir tiap kali menatap warkah itu.Warkah yang penuh dengan kata nasihat..

Ya,kini aku merindukan kamu.Aku rindu untuk melihat senyumanmu.Aku rindu untuk melihat wajahmu tersengih dan aku rindu kata nasihatmu.

Lambaian terakhir itu masih segar dalam fikiran bila dirimu menghantar aku daftar di sekolah sains itu.Panggilan terakhir ketikaku menelefonmu jua masih terngiang-ngiang di telingaku..

YA,KURINDUKAN KASIHMU KEKANDA~

semoga dirimu berbahagia disana,disini adikmu sentiasa mendoakanmu

Al-Fatihah



No comments:

Post a Comment