Monday, April 18, 2011

kembali semula

alhamdulillah bersyukur ke hadrat ilahi kerana dgn limpah dan kurnianya aku masih lagi dpt hidup dan mghirup udara yg segar serta menikmati sgala nikmat yg tak ternilai harganya.Memang tiada apa yg dpt menandingi segala ciptaanNya............emm setelah lama x menulis,akhirnya hari ni aku terbuka hati utk post sesuatu..huhuhu...ketika aku sdg menulis ini,aku baru je abis UAK(ujian akhir kursus) bagi guru-guru pelatih PISMP sem 1.Pagi tadi adalah exam TITAS.mmg susah!pening kepala aku,xtau nk jawab apa..ni la akibatnya bila x study..hahahaha..aku study yg spot je pun,itupun tgk ckit2 je...hahahaha..dah la dtg lmbt,dtg2 dah xdak tmpat utk aku..huhuhu..terpaksalh wat exam di dewan lain.Nasib baik la dewan tu br'air cond'..kire x sia2 gak la dtg lmbat..hahahaha...tgh2 syok duk dlm dewan tu(excited nk jwb),tiba2 ustaz dtg bagitau yg kertas soklan x cukup,jadi terpaksalah kami tggu utk beberapa minit.kira sempat la aku study ckit...huhuhu...setelah beberapa minit,barulah kami dpt kertas s0klan tu,dan alangkah trkejutnya kami apabila didapati bahawa soalan2 yg diberi adalah trlalu susah.terbeliak mata aku..hahahahha...tapi nasib baik la ada beberapa soalan yg ditanya benda yg aku dh baca dan igt(soalan markah byk plak tu)..huhuhu...alhamdulillah...pas exam tu plak,kami dpt mkn plak tu,rezki lagi..hahahaha..beruntung sungguh bagi kami yg dtg lambat ni..hahahahaha...mereka2 yg dtg cpt tu dah la duk dlm dewan panas,x dpt mkn free plak tu...hahahahaha.....
*moral of the story:dtg la lambat...hahahahha

No comments:

Post a Comment