Monday, April 18, 2011

PISMP SEMESTER 1 RBT B (bahagian 1)

 emm malam ni tiba2 ada mood nk menulis plak..huhuhu...emm malam ni aku brminat nk ceghite pasa bdk2 kelas aku@bakal2 guru RBT@KH....huhuhu...

bagi sem ni aku diberi tggjwb utk menggalas tugas sbgai ketua kelas.Satu pngalaman yg cukup2 brharga bg aku.Last aku jd KK adalah ketika di tingkatan3.Waktu tu kami muncul kelas terbaik.Alhamdulillah.hasil kerjasama semua.Dan kini ketika di IPG Kampus Perlis ni,aku jd KK lagi.Mula2 xnk amik jwtn ni sbb rasa cam x layak je jd KK.yela bkn sng nk jaga 20 org yg sumenye dh besar dan masing2 ada prangai dan prinsip sendiri.Tapi lepas dpt nasihat drpd bekas Mentor iaitu ayah@TN HJ AZIZAN SALEH,akhirnya aku amik gak.huhuhuhu gedik kn..
baiklah,disini aku nk mmperkenalkn sahabat2 dunia akhirat aku di IPG PERLIS ni.Pertama ialah dahari 
ha ni gambar dia,huhuhu..dia adalah bekas KK sem 2 PPISMP.Bdk ni berasal dari Gurun,Kedah.Dia seorg yg tegas,pandai(semua dia tau)huhu,suka bwk org nek kete dia,huhuhu(lepas ni bwk aku plak,aku bodek ni)huhuhu...sahabat aku yg seterusnya pula ialah nazrin

nazrin@yen ni seorg bdk yg sgt2 rajin.bekas PKK.aku respect ngan dia sbbkn kerajinn dia ni...huhuhu,kerja yg dia wat gak mmg bermutu..huhuhu...berasal dari pengkalan hulu,perak.Sebuah kwsn yg sedg mmbgn dan maju(kate dia la)huhuhu dan aku percaya ngn dia...dia salah seorg penggemar game.
ok,yg seterusnya pula ialah basri 

dia adalah bdk ipoh,perak..oghang negheri teman..hahahaha...bekas KK gak,seorg yg komited dgn tugas yg diberi,rajin gak,suka tolong printkn utk aku..hahahaha,dan dia mmg bagus la,xtau nk ckp camna...huhuhu...ok yg seterusnya pula ialah syauqi
syauqi ni jugak adlh bekas KK.aku belajar jd KK ni drpd diorg gak la.apa yg baik aku amik and apa yg kurg aku cuba perbaiki stakat yg aku mampu.dia ni berasal dri Sungai Petani,Kedah.Disekolah dulu dia adalah Ketua Pengawas.Kira dia seorg bdk yg brdisiplin dan rajin la.Bagus,dan aku respect..huhuhu.Dia ni seorg yg sgt periang and agak pelik..hahahahahaha
Ok yg seterusnya pula ialah husna

ha,dialah penolong aku.Seronok berkerja ngan dia.memang seorg yg rajin dan happy go lucky.Bagus2 hahaha..dia berasal dari penang(geleng kpala)hahahaha..suka mkn nasi kandar(Line clear punya)hahahaha,slalu brbincg pasal kelas ngn dia,dia byk idea dan pendapat,jadi mmg seronok la dpt PKK cam dia.Senang keje aku..huhuhu....serius waktu present(lihat gambar diatas)hahahaha...
Ok yg seterusnya pula ialah Tiara Balqis.Ha ini lah dia classmate aku dri form4 dulu ketika di SMS Raja Tun Azlan Shah.4 Zuhrah dan 5 Utarid,pastu brjumpa ketika interview maktab,dan kemudiannya brjumpa di IPG Kampus Perlis ketika minggu orientasi.Waktu daftar tu,aku tgk la namelist bdk2 kelas aku tu,dan alangkah trkejutnya aku bila nampak nama dia dlm list tu..hahahahaha,xtau nk ckp camna,brclassmate ngan dia lagi la.Tambah lagi 5 tahun stgh..hahahahha...ok dia brasal dri seberang perak,perak.Ketika di sekolah dulu dia seorg yg gedik..hahahahaha.Tapi skrg dia dh berubah,dh smkn matang dh..hahahaha..seorg yg agak rajin(jujur ni)hahaha,byk tolong aku wat assgnmnt(satu grup kn),dan seorg yg ceria dan suka muncung..hahahaha
ok,yg seterusnya akan bersambung kemudian.Nantikn kemunculanku...

4 comments:

  1. tyrox!!! hahaha.
    mmg jodoh ko sekelas ngn dy pnjng la wan..
    hihihi

    ReplyDelete
  2. tau xpe,sabor jela...hahahaha
    tapi nasib baik la dia byk t0l0ng aku wat keje..jd berbaloi gak la...hahahahaha
    k0 tu,dh la 1 maktab ngan paat,mmg j0d0h k0rg la...hahahahaha

    ReplyDelete
  3. kecelakaan betol la ayat hg.. haha... by the way, thanks.. tulih tu biaq la yg elok2 lagi.. boh ayat yg molek2.. puji2 aku cket...

    ReplyDelete
  4. wei betul la ape yg aku tulis kan?.....huhuhuhuhu...anyway,pengkalan hulu mmg maju,dah la sejuk..ye dak?hahahahaha

    ReplyDelete