Saturday, February 13, 2016

Riadah petang di daerah jelapang padi: Parit,Perak Darul Ridzuan

Bismillahhirrahmannirrahim

Aku bersyukur sebenarnya duduk di Parit, Perak ni...yelaa,di Parit macam2 ade..kau cakap jaa nk ape,semua ade..acewahh..haha

Mee hailam parit yg tersangat femes tu pun terletak xjauh dri rumah aku..klu dulu,yg femes mee hailam cina tu jaa..skrg kedai melayu pun dah buka kedai yg buat mee hailam yg lebih kurang rasa sedapnya dgn kedai cina tu..yg penting lebih yakin laa kehalalannya..hehe

dan berbalik kpda topik asal, salah satu yg bestnya di Parit ni adalah sbb sawah padinya..dan pernah mndapat jolokan daerah jelapang padi di negeri Perak ni..

dan beruntungnya aku bila sawah padi ni terletak belakang rumah aku jaa...so mmg dh mnjadi hobi aku laa utk beriadah di belakang rumah jaa..hehe





No comments:

Post a Comment