Thursday, June 23, 2011

cuti,cuti dan cuti.....

emm sudah lama aku x menulis..jadi pagi ni terbuka hati untuk menulis semula.Jadi tajuk N3 ni pun pasal cuti jadi  confirm la aku nk ceghite pasal cuti.Cuti semester aku adalah bermula dari 28 mei hingga 19 jun.Tiga minggu la.Jadi macam2 yg aku buat time cuti antaranya ialah makan,sendawa,tengok tv,ronda2 kampung dan ulang semula.begitulah seterusnya..hahahahaha(dasar pemalas).lebih 2 minggu la aku wat aktiviti tu.huhuhu..nasib baik la waktu minggu yg terakhir tu seorg kawan aku dari UIA ajak aku pi program Ramah Mesra Mahasiswa dengan masyarakat orang asli di simpang pulai.Anjuran Jakim dan JAIPK(jabatan agama islam perak).Jadi memang aku x lepaskan lah peluang itu.huhu..manalah tau aku bleh menyumbang sesuatu utk agama.xdpt banyak pun sikit pun jadilah.Dan insya Allah pasal program tu aku akan tulis dlm N3 yg akan dtg.Terlampau banyak perkara yg aku belajar dari program tu.Sampai menangis la aku.huhuhuhu...jadi apa2pun kepada kawan2 yg duk tanya bila nak update blog,jadi inilah jawapannya.Aku dah update...huhuhuhuhu(x sangka plak ada yg ikut).

1 comment: