Tuesday, September 27, 2011

Kursus Pengenalan Asas Kepengadilan Bola Tampar 2011

Pada 23-24 september yg lepas,aku n rakan2 GERKO Bola Tampar PISMP Semester 2 Ambilan Januari 2011 telah menganjurkan kursus asas kepengadilan bola tampar.Kami lah yg anjur n kamilah yg jadi peserta..Jadi sepanjang kursus tu,macam2 la yg aku dah belajar berkaitan dengan bola tampar ni..ilmu asas tu dapat la sikit..kira boleh la klu nk jdi pengadil..hahahaha..emm aku malas nak celoteh banyak2,apa2pun tengok la gambar2 yg aku dapat ni...*credit to fikri nazari ni blog dia....

-sesi ceramah dan LDK
wajah2 penuh keterujaan..=)
fokus!.......
penjaga kaunter pendaftaran..datang 'paling awal'..hahaha
peace....=)
penceramah sepanjang kursus...*belah kanan,baju hitam dan kuning
latihan menjadi pengadil...'ketaq abih'..hahaha
-seterusnya adalah practikal....semua kena turun ke padang
warm up
warm up sambil senyum...*bersenam sambil bersedekah..=)

gaya macam nak poco2 ja..hahaha
spot-check sebelum main
bersalam sebelum main...main elok2 noh..huhu
pencatat skor untuk game aritu..huhu
team perempuan...pose sakan..hemm
jelas terpancar wajah kesungguhan..haha

pada malamnya pulak ada exam bertulis..
berposing sebelum exam
sebelum exam..study dulu..huhu
nampak cam rumit ja..hemm
gilerr arr...khusyuk giler jawab..=)

hari last plak ada amali...

aku jadi pengadil ke 2..fokus2..huhu
aku jadi pengadil 1 plak..utama
pencatat2 skor
pencatat2 skor lelaki

serius!!....=)
hiakkkkkkk
 mereka dan jurulatih mereka..hahaha
 and lastly majlis penutup.....
khusyuk2
jadi mc untuk majlis penutup
pensyarah penasihat,Encik Abdul Rahman

kesimpulannya.kursus ini sangat2 berguna bagi aku dan rakan-rakan yg lain sebagai persediaan sebelum bergelar seorang guru..huhuhu

gambar formal kami
ish3....





















No comments:

Post a Comment