Tuesday, December 26, 2017

Majlis Penyerahan Sumbangan Persekolahan oleh team CSR PPTD kepada murid2 calon UPSR 2018 SK Pos Legap

Bismillahhirrahmannirrahim...

Pada 16 Disember 2017 yang lalu telah berlangsungnya Majlis Penyerahan Sumbangan Persekolahan oleh team CSR PPTD kepada murid2 calon UPSR 2018 SK Pos Legap. Team CSR PPTD ini diketuai oleh Dato' Dr Ahmad Jailani Bin Mohamed Yunus selaku Pengerusi Biro Kebajikan Persatuan Perkhidmatan Tadbir dan Diplomatik. Lebih 20 orang sukarelawan yang telah hadir daripada beberapa agensi kerajaan dan organisasi. Mereka juga datang daripada negeri yang berbeza.

Alhamdulillah kagum melihat kesungguhan dan keprihatinan yg ditunjukkan oleh semua sukarelawan. Hanya Allah sahaja yg dapat membalas segala sumbangan dan jasa yang telak diberikan.

Disini ada beberapa gambar sepanjang majlis ini dijalankan.










Alhamdulillah syukur kerana segalanya berjalan dengan lancar. Jutaan terima kasih juga buat semua sukarelawan yang terlibat.

*ada kisah disebalik program ni sebenarnya..haha..lebih kurang seminggu sebelum program ni time aku tengah tidur,aku mimpi yg Dato' Dr Jailani call aku yg memaklumkan dia dan team CSR PPTD nak memberi sumbangan. Abis jaa perbualan tu aku terus terjaga. Hahaha mimpi rupanya. Time tu dalam beberapa minit jaa lagi untuk solat subuh. Tergelak aku time terjaga tu. Mimpi ape laa aku ni..haha..terus bangun dan bersiap utk solat subuh..lepas solat subuh time tengah rehat2 sambil minum air kopi bancuhan sendiri tiba2 satu nombor yg aku xkenali call..mujur aku guna apps truecaller,dapatlah tau no siapa..tertera Dr Jailani RTM. Yg aku ni,ehh siapa pula laa..xkan Dato Jailani kot..aku angkat panggilan tu,tapi tiada sahutan..yg kedengaran hanyalah suara orang bersembang. Yg aku ni duk hello2,tpi tiada balasan. Aku anggap tertekan no aku laa tu,so aku letak/putuskn perbualan. Aku beranggapan "klu ade hal penting,mesti akan call balik"..hehehe..selang 2,3 jam aku save no tu dan hantar wasap. Dan ternyata betullah no Dato Dr Jailani, rakan maya aku. Terus Dato call balik dan nyatakan hasrat murni beliau. Aku tersenyum gembira dan sujud syukur. Dalam masa yg sama rasa pelik,apa yg berlaku sama seperti dalam mimpi...huhuhu (ok habis membebel..hehe)

1 comment:

  1. Well Itruly liked studying it. This subjecht ofered by you
    is very effective for accurate planning.

    ReplyDelete