Thursday, December 3, 2015

Rumah sewa murah di seri iskandar,Perak

Bismillahhirrahmannirrahim.......

assalamualaikum semua...disini aku nak iklankan rumah sewa murah di seri iskandar,Perak...rumah ni terletak di Taman Iskandar Perdana..senang cakap,taman yg dekat pasaraya Billion tu...


bila dah rumah ni dekat dgn billion,maka sudah tentu lah segala kemudahan adalah berdekatan dengan rumah ni....kau cakap nak ape,kfc?mcd?tesco?kedai rm2?kedai kain?kedai komputer?cc?kedai mamak 24jam?semua dekat.......


rumah ni jugak brdekatan dgn uitm seri iskandar,utp,kolej profesional mara,smka sultan azlan shah,kolej vokasional mara n byk lagi laa kolej2 atau tmpt belajar yg ada di seri iskandar ni..

yg menariknya,rumah ni fully furnished...lengkap serba serbi..ada 3 bilik tidur n 2 tandas(1utk mandi,1 jamban..hehe)..kau hanya perlu cuci kaki jaa..haha..kau xyah kalut nk bli kelengkapan itu,kelengkapan ini..haha..peti ais,mesin basuh,tv,katil utk 7 org,almari pakaian,rak kasut,rak pinggan mangkuk,dapur,tong gas,peralatan memasak,sofa,meja makan n macam2 lagi laa...

harga sewa berapa?haaa aku bgi murah2 jaa sbb aku pun pernah jadi student gak..so tau laa keperitan hidup seorg student..hehe..kalau berminat boleh wasap kt no ni 013-4267394..cikgu safuan









No comments:

Post a Comment